C-Klasse
Noua
versiune a clasei mijlocie nu este numai din punct de veder optic un mic
Mercedes S-Klasse.

Se
poate spune ca, datorita consistentei sale, marele Mercedes este nasul
acestei clase - chiar daca acest punct de vedere nu este prea indragit de
cei de la Mercedes.
Botul
dinamic, capota plata si o serie de detalii cum ar fi incuietorile
sugereaza asemanari clare cu modelul de top.
Lucru
in continuare valabil, in ciuda unei serii de accente noi, cum ar fi
lungimea de 4,53 m, linia curbata a capotei si spatele inalt.
Semnalizatoarele exterioare si luminile compacte din spate arata noa linie
a marcii care in ultimii ani a intinerit vizibil.
Chiar
si versiunea de baza, de 26.000 €, este surprinzator de bine cotata. De
pilda in dotarea de serie sunt incluse: reglajul electric al fotoliilor
din fata volanul multifunctional , computerul cu display, senzorii de
lumina, tempomatul speed - tronic variabil si cutia de viteze nou
proiectata dar cam capricioasa.
La
toate acestea se adauga un pachet complet de securitate, care nu ar avea
nevoie in plus de cat de un set de airbag-uri laterale pentru locurile din
spate. Un aspect tipic opulent pentru Mercedes este reprezentat de lista
de accesorii optionale, care pe langa tot soiul de chichite electronice,
cuprinde si accesorii precum faruri cu xenon, cutie automata in cinci
trepte cu optiune manuala si un sistem audio digital cu reglare automata a
volumului in functie de nivelul de zgomot. Incuietorile nu pun probleme la
temperaturi joase, fotoliile sunt comode iar spatiul a suferit modificari
nesemnificative in comparatie cu predecesorul sau. Ergonomia este, cu
exceptia tastelor de actionare a gemurilor impecabila.
Pasul
dintre roti mai lung cu 2,5 cm, contribuie alaturi de noul tip de axa
frontala la obtinerea senzatiei de stabilitate. Impecabilul sistem
de franare rotunzeste impresia favorabila.
Oferta
de mo toare nu lasa nesatisfacuta (aproape) nici o dorinta. Motoare pe
benzina in 4 si 5 cilindrii, precum si cele doua motoare Common Rail
diesel de noua generatie va stau la dispozitie.
Daca
pretentiile tot nu va sunt satisfacute, puteti opta pentru un model de
motor V6 de 260 kw (354 cp) dotat cu un compresor de la AMG. Modelul C180
ofera, in definitiv, destula performanta. Impresia cea mai echilibrata o
da C240, soferilor cu in clinatii sportive le recomandam C200 Kompressor.
Agilitatea acestuia aduce satisfactii mari pe drumurile nationale.
Varianta
220 CDI, cu motorul sau cu autoaprindere de 2,2 litri reprezinta datorita
cuplului mare, o clasa in sine si o oferta extrem de interesanta pentru
cei care parcurg multi km.
Concluzia
ce se impune ar fi ca seria C-Klassse pare destinata sa inregistreze
succese pe socoteala seriei 3 de la BMW.
|